zaterdag 3 september 2011

workshop

In mei was ik in Nederland om weer een workshop bij Angelique van Scrap & More te volgen. Ik had hem toen al bijna af, maar was toen op vakantie en kon hem niet helemaal afmaken. Nu heb ik mij er vanmorgen even aangezet en nu is die klaar.

In het rondje komt nog een photo van de jarige job.

De labels met toepasselijke teksten voor de jarige, ze ziet Sarah.

Veel spullen van Tim Holtz gebruikt en een stans van Cheery Lynn.
Links nog een passende tekst. (Live your life and forget your age). Op de label rechts ga ik mijn persoonlijke verjaardagswensen voor haar zetten.

En de achterkant. Ik heb er niets opgedaan, alleen mijn handmade stempel, want het ligt ja op deze zijde. Het papier wat voor dit boek gebruikt is, is van Pink Paislee.

Als je interesse hebt aan deze workshop of een andere kijk dan op de site van Scrap & More en misschien zit er wel wat voor je bij en anders neem contact met Angelique op voor een andere datum.

Het is echt de moeite waard en je kan er gerust een paar kilometer voor rijden (ik rij voor een daje toch bijna 700km).

15 opmerkingen:

Judith Slegers zei

mooi zeg! mag ik vragen waar je die mooie handmade stempel van hebt?
Groeten Judith

Anoniem zei

heel mooi!
heel origineel!

Tine

Neline zei

Oohh...wat is dat gaaf geworden!
Prachtig gemaakt.
groetjes
Neline

Judith Slegers zei

bedankt Diana!
Groeten Judith

*Ellen* zei

whow wat een gaaf boekje is dit geworden, in een woord schitterend

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtige creatie dina!
groetjes, Mandy

Angelique zei

Heyy je hebt het af, en waauuw wat mooi geworden zeg!!

Cordine zei

Gaaf boekje!!
Groetjes
Cordine

Saskia van den Berk zei

WAUW.........deze is super gaaf!!!
Misschien moet ik toch nog maar eens gaan maken.
Knuff Sas

Agnes zei

Hoi Dina,
Wat een super gaaf project! Maar ja dat kan je wel overlaten aan Angelique!
Ennuh....hoe wist je dat ik binnenkort jarig ben? :)
Fijne zondag nog verder.
groetjes, Agnes

Wilma zei

Prachtig project, hoor.
Ik las dat je ook DT-lid van Scrap & More bent geworden, gefeliciteerd!
groetjes, Wilma

arjette zei

Hoi hoi,

via het blog van scrap & more kwam ik hier terecht, gefeliciteerd dat je lid bent geworden van het design team, wat onwijs leuk!!!!
Dit project is schitterend zeg, wat ontzettend mooi!!!!
Ben volger bij je geworden, wil niets van al dat moois missen hoor!!

gr. arjette.

Jaimy zei

wauw wat mooi!
via via kwam ik op je blog terecht en je maakt hele mooie dingen. ik ben meteen volger geworden.

Kom je ook eens een kijkje op mijn blog nemen?
www.jaimyskaartjes.blogspot.com

Groetjes, Jaimy

eyewash station faucet mount zei

Your blog is very inspiring and easy to get idea about a new idea of creating card. A lots of thanks for sharing a informative information with us.

Joukje zei

Prachtig geworden Dina!
En gefeliciteerd met je DT-schap bij Scrap&More ik zag het op de site.
Groetjes Joukje