maandag 26 september 2011

2011-2012

Dit is één van mijn creaties die ik dit weekend gemaakt heb. Het is een trapkaart, heel makkelijk te maken. Ik heb papier van Echopark gebruikt. Verder de denneboom van Marianne Design 2 keer uitgestanst, veel kunstsneeuw van liquid appliqué gebruikt. De drie stempels zijn van Magnolia, twee uit oudere collecties en Tilda komt uit de binnenkort verschijnende Sweet Christmas Dreams collectie, dus hou de webshop in de gaten, Angelique van Scrap&More heeft ze al gepreorderd in Zweden. Alles gekleurd met Derwent.

Verder is er een DT call op het blog van Derwent, dus kleur je met Derwent en heb je interesse, kijk dan even op de site en meld je aan.

Mijn kaart kan meedoen bij:

Everybody-art: Stepcard
Magnolia Downunder: Fancy Folds

14 opmerkingen:

Yvonne zei

Wow, Dina jij gaat als een speer! Alweer zo'n schitterende kerstkaart.
liefs Yvonne

Cordine zei

Super gave kaart!
Groetjes
Cordine

Jaimy zei

wat een supermooie kaart zeg!
En wat is die wegwijzer met 2011 en 2012 leuk. Mag ik soms vragen waar deze van is? Ik vind het echt een heel erg leuk idee om dat op een kaart te doen.

Groetjes, Jaimy

José zei

Wat een schitterende kaart Dina!
Groetjes José

Neline zei

wat een prachtige kaart zeg! Maar jij gaat echt hard met je kerstkaarten!!
Ik kan wel eens een voorbeeld aan je nemen;)
groetjes
Neline

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG GEWELDIG wat een schat van een kerstkaartje heerlijke die kleuren en dat schattige dametje.

10+!!!!! groetjes annemarie en merit

Christa zei

oww wat prachtig zeg,, had je ze al allemaal al gekocht hihi ik vind ze geweldig!! xx christa

*Ellen* zei

ohhh dit is ook al zo'n lieverd, volgens mij wil ik ze ook allemaal hihi, en je hebt er een schitterend kaartje mee gemaakt in die frisse kleurtjes

Amanda zei

heel mooi kaartje!

liefs amanda

Agnes zei

Wat een mooi tafereeltje heb je ervan gemaakt!
Prachtige kaart!
groetjes, Agnes

Lori zei

This card makes me wish I could run out and play in the snow. The tress are gorgeous with their bits of snow and I love the little signs with the dates, genius! Thanks for joining our folds challenge this week at Magnolia Down Under!

inge zei

Wat een geweldige kaarten maak je, ik had ze al vaker bekeken op de diverse blogs. Je hebt er een volger bij.

Groetjes Inge

Anoniem zei

Leuk gedaan truus

Debbie Pamment zei

WOW - your side step card is just GORGEOUS! LOVE the white on white and amazing details!
Thanx soo much for joining us at MDUC this week.
xXx