vrijdag 2 september 2011

Friends

Nog een kerstkaart van mij, sorry het is de tijd om ze te maken, zodat ik met de hobbybeurzen in november weer genoeg om te verkopen heb. Het papier is van Bo bunny van verleden jaar. De stempel is van Lili of the valles en de tekst is van greetin farm. Ingekleurd met Derwent.
Bij Derwent kan je nog tot dinsdagavond meedoen, alles mag zolang maar gekleurd met Derwent.

Zo nu is het weekend en ik ga lekker verder aan de freubel, kerstkaarten en misschien nog wel wat anderes.

Prettig weekend en tot morgen daar heb ik voor mij wat leuks te vertellen.

5 opmerkingen:

*Ellen* zei

ohhh wat een schatje, prachtig in die kleurtjes

Judith Slegers zei

Mooi zeg! prachtige kaart.
Groeten Judith

Neline zei

wat een lief kerstkaartje weer! Het verveelt niets hoor de kerstkaarten;)
groetjes
Neline

Dora zei

mooi!! lieve, zachte kerstkaart.
prachtige kleuren.
mooi afdrukje gebruikt.
groetjes Dora

Bernadet zei

wat een schatje Dina.
De stempel is ook heel erg lief