maandag 12 september 2011

Amaryllis

Weer een kaart klaar met een nieuwe stempel van Magnolia. Of ik dit nu echt kerst vindt???
Na ja, kan je denk ik voor alle tijden gebruiken. Het papier is een oude kerstlijn van SEI, ik denk van 2 jaar geleden. Ik loop er altijd een beetje achteraan, omdat de kerstlijnen zo laat uikomen, in iedergeval voor mij meestal te laat. Verder niet zoveel erop, het papier is al druk genoeg. Eigenlijk bevalt de kaart me niet zo goed, heeft iemand nog een idee voor het kleuren van de Magnolia? Ik maak altijd 4 kaarten van elk dus ik kan nog veranderen.
Ik heb de sketch van Just Magnolia gebruikt en ingekleurt met Derwent.

7 opmerkingen:

Agnes zei

Hoi Dina, ik vind je kaartje weer heel mooi! En met je kleurwerk is tch niks mis mee?
Ik ben héél benieuwd naar je volgende kerst Magnolia's want ik heb jammer genoeg nog niet zo iets van wauwwww!
groetjes,Agnes

Yvonne zei

Ha die Dina, ik vind het weer een plaatje zoals altijd! Wat een dot van een Magnolia is dit zeg, zo lief. Leuk om je zaterdag weer eens te zien!!!
liefs Yvonne

Angelique zei

Ik kan het niet meer aanzien.... die mooi nieuwe stempels van je hahaha. Ze ziet er schitterend uit hoor, zeker niets mis mee!!

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!! Wat een lief stempeltje zeg!!

gr. arjette.

Astrid zei

Het is wel een supermooie kaart Dina, een heel lief stempeltje ook :)

groetjes Astrid

debby4000 zei

Oh what wonderful, adorable card.
luv
Debby

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is just stunning love the colours, fabulous, thanks for joining us at JM/HS this time hugs pops x