vrijdag 9 september 2011

Warm winter wishes

Weekend en nog een lange ook. Maandag lekker vrij, een paar overuren wegwerken, ze komen er allerdings de rest van de week ook weer bij. Maakt niet uit, dan heb ik tijd om kerstkaarten te maken. Ik was van de week aan het opruimen en zag dat ik maar een halve doos met kerstkaarten meer heb (vorig jaar niet zoveel gemaakt ivm met bouw en verhuizing en velen verkocht), dus moet hard aan de slag. Deze kaart gemaakt met papier van Echo Park winter time . De Magnolia stempel is er een van 2009, geloof ik. De grote sneeuwvlok en de ijspegelrand van Martha Stewart en de kleine is een pons zonder merk. De lintjes komen hier uit Luxembourg, dat is wat ze hier wel hebben. Ingekleurt met Derwent.
Prettig weekend, ik ga lekker aan de hobby, morgen naar Hagen en voor de rest staan kerstkaarten op het programma.

13 opmerkingen:

Saskia van den Berk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Saskia van den Berk zei

Wat is die mooi!!!
Ik moet geloof ik nog heel veel oefenen met mijn derwents.
Ik hoorde vanochtend dat jij ook naar de grote workshopdag komt......dus tot volgende week zaterdag!!!!
Knuff Sas

CreaSjouk zei

Mooi kaartje hoor!
Leuk met al die terugkerende sneeuwsterren.
Groetjes Sjoukje

arjette zei

Wat een schitterend kaartje Dina!! Héél mooi!!!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

Judith Slegers zei

Hoi, wat een mooi kaartje zeg! prachtig.
De derwent potloden geven een mooi effect. groeten Judith

Angelique zei

Prachtig!!! heerlijke kleurtjes dina! Veel plezier hoor in hagen!

Yvonne zei

Hee Dina, dat ziet er zoals altjd weer supers mooi uit!! Leuke stempel trouwens van Edwin.
Veel plezier het weekend.
liefs Yvonne

Annemarie en Merit zei

prachtige kerstkaart dit ventje blijft ook zo leuk.

fijne dag zaterdag.

groetjes annemarie en merit

Wilma24 zei

wat een mooi kaartje
en een super stempel. die heb ik helaas niet hi hi
kunt niet alles hebben he

liefs wilma

Toos Awater zei

Deze is in ieder geval prachtig Dina ben benieuwd naar de rest
Fijn freubel weekend en tot zaterdag

Groetjes Toos

*Ellen* zei

prachtig is dit koele kaartje, en geniet van je weekend

Agnes zei

\mooi kaartje weer Dina!
De "ouwetjes" doen het nog steeds goed!
Fijn weekend en groetjes,
Agnes

Joukje zei

Dina, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Fijn weekend en groetjes Joukje