vrijdag 23 september 2011

Jojeux Noel



Ik ben direct aan de slag gegaan, met het papier wat ik dit weekend uit Nederland had meegenomen. Een kaartje gemaakt met het prachtige papier van Maja Design - Gammaldags Jul. Ik heb alle randjes geinkt met Walnut staine, de kerstbloem is gemaakt met twee Retroponsen met een plakparel in de midden.
De kerstboom is een creatabel van Marianne Design. De tekststempel is van Whimpsy en de Magnolia is een nieuwe uit de eind september uitkomende kerstserie, dus hou de webshop in de gaten, want Angelique heeft ze al in pre-order bij Magnolia staan. Verder veel met Ranger Stickels gewerkt voor de slinger en in de boom. Ingekleurd met Derwent.

Prettige weekend
Dina

6 opmerkingen:

Joukje zei

Al weer zo'n mooi kaartje Dina!
Ik vind het een schatje.

Fijn weekend en groetjes Joukje

Cordine zei

Mooie kaart! Geweldig papier hé!
Groetjes
Cordine

Yvonne zei

Wauw, zeg jij bent niet bij te houden Dina, alweer zo'n schitterende kaart!!

Annemarie en Merit zei

wat een schat van een kaartje. En dat lieve stempeltje.

groetjes annemarie en merit

Agnes zei

Oh, dit is wel een heel lief Tildaatje......wat heb je haar op 'n mooi kaartje gezet!
groetjes, Agnes

*Ellen* zei

prachtig e lief kaartje is dit, ohh meid ik ben jaloers op je dat jij die schattige magnolias al hebt