maandag 19 september 2011

Mijn mooiste

Mijn mooiste, ja een vreemde titel, maar ik vind dat dit de mooiste kaart is die ik ooit gemaakt heb, deze word ook zeker niet verkocht. Hij blijft mooi op de kast staan. Ik ben momentaan helemaal gek van de w kleuren van de copics en het papier van Maja Design, ik kan er niet mee ophouden. Dit is een oude lijn Frodefull Jull, maar de nieuwe lijnen heb ik na mijn weekend in Nederland nu ook en ga er snel mee aan de slag, zo mooi papier.
Ik heb een Doohickey van Magnolia gebruikt, Vintage tag. En al het papier met de naaimachine doorgestikt. De drie stempels zijn van Magnolia van oudere collecties.

Ingekleurd met mijn Copics, gaat steeds beter, veel oefenen helpt echt.
De kaart kan meedoen bij:

Dutch Magnolia lovers: kerstkaart


Zo, nu ga ik snel met mijn nieuwe papier aan de slag.

13 opmerkingen:

Toos Awater zei

Wowwww Dina wat een gave kaart zo mooi van kleur en echt super ingekleurd.
Veel succes bij de challenge

Groetjes Toos

An Smets zei

Dina,

Mooie kaart, mooi kleur (grijstinten) gebruik
Groetjes,
An

Yvonne zei

Je kaart is inderdaad schitterend!! Zo in grijstinten echt prachtig! Staat vast heel mooi op je kast.
liefs Yvonne

Cordine zei

Super mooie kaart Dina! Blijven oefenen!
Groetjes
Cordine

Aletta zei

Ohh wauw dat zeker een hele mooie kaart. Ik vind de kleuren helemaal top. Kan me voorstellen dat je deze kaart lekker zelf houdt...
Groetjes Aletta

Gea zei

Je hebt gelijk hoor hij is niet alleen mooi maar ik vind hem super mooi. Ik zou hem ook op de kast zetten. gr Gea bogema

Dora zei

deze kaart is zeker prachtig, wauw wat goed ingekleurd!
mooie kleurencombinatie.
ik kan wel begrijpen dat deze kaart op de kast komt te staan, het is het bekijken waard!
groetjes Dora

Angelique zei

ooohh wat mooi hey, echt super, schitterend, prachtig!!! Krijg ik het zelfs niet?????

Agnes zei

Ik vind 'm ook prachtig Dina!
Maar niet zo min over je andere kaartjes hoor, die mogen er ook zijn!!
groetjes, Agnes

Amanda zei

Het is ook een schitterende kaart Dina, en lekker bewaren en veel naar kijken!

liefs amanda

Riet zei

Wat een schitterende kaart Dina.

Liefs Riet.

Christa zei

Prachtige kaart voor onze challenge ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Yvonne zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne