woensdag 28 september 2011

CCWS 10

Zo vliegt de tijd, er zijn alweer twee weken voorbij en dus weer tijd voor een nieuwe Challenge bij Christmas Challenges with Sketches, de sponser deze keer is

En dit is wat ik met de sketch heb gedaan.


Weer een kaartje gemaakt met het mooie papier van Maja Design - Gammedags Jul, maar nu de bruine afdeling van het papier. Ik vind dit zulke mooie kleuren, kan er niet genoeg van krijgen. Ik heb alles met Distress inkt -walnut stain beinkt. De bloem is met de ponsen van EK-succes - Daisy small en large gemaakt. Het lint heb ik vorig jaar bij een tuincentum gekocht, vastgemaakt met touw en daarop een plakparel. De beide stempels zijn van Magnolia, de tekst uit een oudere collectie en Tilda uit de binnenkort uikomende Sweet christmas dreams collectie, dus hou de webshop van Scrap&More in de gaten.
Ingekleurd met mijn copics en alles in de E kleuren gehouden, passend bij het papier: E00, E11, E21, E40, E41, E42 E43, E44 en E47.

Doen jullie ook weer mee, je hebt zeker nog niet genoeg kerstkaarten?


Fijne dag.

16 opmerkingen:

Toos Awater zei

Ik had hem daar al gezien Dina ik vindt hem zo gaaf in die kleuren

Groetjes Toos

Agnes zei

Wat een plaatje!!!
idd een heel erg gaaf kaartje!
groetjes, Agnes

Carol zei

Lovely card Dina, love the muted colour. Carol x

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje helemaal in bruin, super! Groetjes Rachel

Cordine zei

Super gave kaart! Geweldig papier vind je niet Dina!
Groetjes
Cordine

José zei

Deze kaart is ook weer hartstikke leuk Dina, wat een mooi papier en ook de kleur is heel mooi.
Groetjes José

*Ellen* zei

whow schitterend Dina met dat heerlijke papier

Annemarie en Merit zei

Prachtig zo'n kaart in die bruin tinten.
Ook dit is weer een schattig Tildaatje.

Groetjes Annemarie en Merit

Janneke zei

Wat een beauty Dina ;o)
Je inkleuren is top ...

Janneke XO

Nicole zei

Wow, deze is echt heel mooi geworden, Dina. Enne...kerstkaarten kan je niet genoeg hebben, toch?!

Groetjes...

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Heel mooi in die ton sur ton kleuren. Geweldig gemaakt Dina.

Lieve groetjes
Marion

Renata zei

Wow, Dina wat een prachtige kaart. Ik vind die kleuren super!!!
Liefs, Renata.

Unknown zei

gaaf kaartje!!!

xxBetina

Monique zei

Prachtige kaart Dina hele mooi kleuren.

Claire zei

Gorgeous card, love your colouring.
Claire xx

Zw@@n zei

Dat is n prachtige kaart. Prachtig in die bruintinten.
Liefs, Wilma