dinsdag 1 mei 2012

Scrap&More Challenge mei

Eerst wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken, dat jullie met zo velen meegedaan hebben met de bloghopchallenge bij Scrap & More in de maand april.
De winnaar bij mij is geworden:
neem even kontakt met mij op, dan stuur ik de prijs zo snel mogelijk naar je toe.
 En alweer is er een maand voorbij, waanzin hoe snel het gaat, het gaat steeds sneller naar mijn gevoel. De challenge voor deze maand bij Scrap & More is: voorjaar en je kunt weer een mooie cadeaubon winnen.
Ik heb het prachtige papier van Pink Paisley genomen, twee Doohickeys van Magnolia gebruikt, te weten: leaf and swirl en hellebores, plakparels en een bedeltje.
 
Ik heb Honey bee Tilda met memento inkt op Copic perfect colouring gestempelt en met de copics ingekleurd, hierboven de gebruikte kleuren.
Doen jullie ook weer gezellig mee.

5 opmerkingen:

marion zei

Wat een schitterend kaartje Dina. Liefs, Marion

Sylvia zei

Hoi Dina, wat een prachtige kaart. Vind de kleurencombinatie erg mooi en ook de manier hoe je Tilda heb ingekleurd. Ga zo nog even mijn gegevens door mailen en súper bedankt voor de mooi prijs.
Groetjes Sylvia

Durvina zei

Wat een leuke stempel is dit toch en je hebt er een leuke creatie mee gemaakt.

groetjes, Durvina

Yvonne zei

Hartstikke mooi Dina, en wat mooi ingekleurd ook met die blote stukjes huid!
liefs Yvonne

Saskia van den Berk zei

Wat een lief kaartje.......ze is echt heel erg mooi gewrden!!

Slyvia van harte gefeliciteerd

Knuff Sas