donderdag 17 mei 2012

merry christmas

Ja, ik moet toch eindelijk eens aan de kerstkaarten, ik heb er vorig jaar zoveel verkocht dat ik er nog maar 15 over heb. De basis van de kaart bestaat uit cardstock van Bazzil Glitz en Crystal blue (staat niet in de webshop,maar is wel te krijgen) dit is cardstock met een glimmende toplaag en past perfect bij dit papier. Daarbij heb ik het scrappapier van Little yellow bicycle - Winter twig gebruikt. De randen met Distressinkt walnut stain beinkt. Een Doily van Cheerly Lynn gebruikt. Een Doohickey van Magnolia - snowflake and mistletoe. Een stukje lint pompoms white gebruikt en de tekststempel van Magnolia met cats eye afgedrukt. Ik heb Froosty with snowflake met memento inkt op Copic perfect colouring gestempelt en met de copics ingekleurd, hierboven de gebruikte kleuren. Ik heb met ranger stickels de ster van Froosty bewerkt en met de snowmarker en de heattool de sneeuwranden gemaakt.
Zo nu weer verder met de volgende kerstkaart.
Fijne dag.

2 opmerkingen:

Chantal zei

Je kaart is weer supersssss Dina! Lieve groetjes, Chantal

marion zei

Als je maar 15 kaartjes overhoud moet je idd aan de freubel en liever op tijd zodat je de druk minder voelt. Het is een schitterend kaartje geworden. Liefs, Marion