zaterdag 26 mei 2012

Merry Christmas

 De tijd vliegt en voordat je het weet is het december, dus ben ik druk in de weer met kerstkaarten. Ik heb weer het prachtige scrappapier van Little yellow bicycle - Winter twig gebruikt. Ik vind deze kleurencombinatie zwart/donker grijs met blauw en turquoise echt mooi. Ik heb een Doohickey van Magnolia - so wrapped love genomen en daar aan met een lintje en scrappersfloss een bedeltje vast gemaakt. Verder nog een paar sneeuwsterren gemaakt met ponsen.
Ik heb Tilda with snow heart met memento inkt op Copic perfect colouring gestempelt en met de copics ingekleurd, hierboven de gebruikte kleuren. Met opaque white de stippeltjes op de wangen gemaakt en het hart met de sneeuwmarker bewerkt.

8 opmerkingen:

Pouwla zei

Hoi Dina,
dit kaartje is supermooi geworden! En zeker een leuke kleurencombi.
Fijn pinksterweekend, groetjes
Pouwla.

marion zei

Wat een leuk kaartje, leuk dat je de hartdoohickey voor een kerstkaartje gebruikt. Liefs, Marion

Chantal zei

Schitterend Dina! Jij oook al aan de kerstkaarten? Ik ben er ook mee bezig terwijl de mussen dood van het dak vallen hi hi. Je kaart is toppie! Lieve groetjes, Chantal

Liesbeth zei

Mooi winters kaartje Mina,
gr. Liesbeth

nicolet zei

Prachtig Dina!
groetjes Nicolet

Scrapcreaties Mirande zei

Wat ben je goed bezig met dit warme weer. Maar ik kan je geen ongelijk geven hoor, ik loop ook al achter met mijn goede voornemen om iedere maand een kerstkaart te maken. Maar je kaartje ziet er super uit. Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes Mirande

Cordine zei

Mooi kaartje Dina! Ik loop achter op mijn voornemens. Moet snel maar een paar winterse kaartjes gaan maken! Fijn weekend!
Groetjes
Cordine

jolanda zei

wow wat een super kerstkaartje.
prachtige kleur.