maandag 25 april 2011

Lorraine

Ik heb nog een file folder gemaakt, die ik een paar weken geleden ook al had gemaakt. Nu een meer kinderlijke uitvoering. Het papier is van Prima Marketing, en komt nog het eerst in de buurt van Hello Kitty. Ik heb van Hello Kitty nog geen papier gevonden, maar dit kan er denk ik mee door. Binnenin doe ik stempelafdrukjes die niet helemaal perfect zijn of waar ik teveel van gemaakt heb. Dan zul je denken, dat is ook niet aardig voor de ontvanger, maar in dit geval kan dit best.
Het is voor mijn nichtje Lorraine en die is drie jaar en helemaal gek van mijn stempelafdrukjes en kleuren, dus ja in plaats van weg te gooien, bewaar ik ze voor haar. De Hello Kitty is een kleurplaat van internet en past wel bij het weer van het moment. Ingekleurd met mijn copics.

5 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een leuk weggevertje Dina! Daar zal je nichtje vast heel blij mee zijn!
Groetjes Nicolet

Wilma24 zei

wat mooi gemaakt zeg.
weet zeker dat je nichtje er heel blij mee is.
je hebt me op een idee gebracht kan ik voor mijn nichtje ook wel eens maken. ze heeft ook al wat copic stiften dus ze kan voor uit hi hi
groetjes wilma

Yvonne zei

Dina, ik vind het een schitterend cadeautje voor een meisje van 3! Ze zal er vast heel blij van worden.
groetjes Yvonne

tanja'skaartenblog zei

wat is dat een leuk idee voor de kleintjes echt heel mooi geworden

groetjes tanja

Agnes zei

Wat een leuk cadautje Dina!
Goed idee om dat zo te doen, ze zal er best blij mee zijn!
groetjes, Agnes