dinsdag 12 april 2011

Coummuniebedankjes

Zo mijn opdracht om voor een vriendin, de bedankjes van der nichtje te maken, is af. In twee kleuren blauwe taartdoosjes, een lintje met lieveheersbeestjes (daar is ze gek van) en er boven op nog een lieveheersbeestje op 2 blaadjes, die ik gemaakt heb met een pons van Nellie snellens. Dan de glazen etagere nog een beetje aangekleed. Op de andere kant staat het zelfde. De doosjes moeten nog gevuld worden. Ik hoop dat ze het leuk vind en anders pech gehad.

8 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow dat ziet er gaaf uit, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

Toos Awater zei

Wouwwwww Dina wat een werk heb je er van gemaakt, en zeker weten dat ze dit leuk vindt, vindt het helemaal TOPPIE

Groetjes Toos

Riet zei

Ohhh wowwww Dina,wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Cordine zei

Super gaaf Dina!
Groetjes
Cordine

Yvonne zei

Dina, wat is dat mooi zeg!!! Wat zal dat een werk geweest zijn. Je vriendin zal er ongetwijfeld blij mee zijn!!!
groetjes Yvonne

saskia zei

Als ze hier niet blij mee is... neem ik ze!! Thijs doet 29 mei zijn communie.. hihi
Ik vind ze echt te gek hoor!!

liefs Saskia

Annemiek zei

Kan me niet voorstellen dat ze dit niet mooi vind hoor!

Angelique zei

jeee zeg wat is dit gaaaaaffffff!! en wat een werk hey maar super zo mooi!!