zondag 27 februari 2011

file folder

Vandaag deze ``file folder`` gemaakt. Hij stond in de het Magnolia magazine, maar ik heb hem breder gemaakt, zodat er ook werkelijk iets in kan.
De achterkant

Van boven.
Ik heb papier gebruikt van Fancy Paints, stevig karton voor de basis, cardstock, enveloppen, Martha Steward pons, een Magnolia Die een knopje van Tim Holtz en stempels van Magnolia en Penny Black. Een paar bloemen en 2 linjes. Dat gedraaide is niet van Magnolia, maar op rol te koop hier (ja ze hebben nog wel iets).
Ik heb het gemaakt voor iemand die binnenkort jarig is.
Hij kan bij Magnolia Downunder meedoen.

12 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Dina,
Wow, zeg dat heb je hartstikke mooi gemaakt. Toevallig ben ik binnenkort ook jarig, hi,hi,hi...dus ik hou me aanbevolen!
groetjes Yvonne

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Dina,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Angelique zei

wauuw wat heb je dat gaaf gemaakt zeg!! super!

*Ellen* zei

whow wat is dit gaaf, schitterend hoe je dit hebt gemaakt, he jammer ik ben voorlopig nog niet jarig

Denise zei

wow very nice
thanks for sharing
Denise
MDUC

Sharon zei

WOW what a clever idea and it looks just beautiful - I love all the scalloped edges :)

Thanks for joining us at Magnolia Down Under for the Flower Challenge!

Sharon x

Toos Awater zei

wouwwww Dina in een woord fantastisch zo mooi gedaan

Groetjes Toos

Annemiek zei

Wow, is dit even mooi! Leuk idee en prachtig gemaakt!

Agnes zei

Hey Dina,
Wat heb je dit super mooi gemaakt!
Ook complimenten voor de communiekaartjes, wat een werk maar stuk voor stuk allemaal mooi hoor!

Groetjes, Agnes

Linda van der Lans. zei

Wauawwwww wat een mooie zeg!!!
Ik heb je uitgekozen vooe een award, kijk maar eens senl op mijn blog!!!
Linda

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

what a sweet file folder dear Dina.
your coloring is very, very beautiful. great sponing too

hugs and thank you for swinging over to my blog today and of course your kind words
Claudi

Camilla zei

What a wonderful file-folder!!
Thank you for joining us at MDUC this week for the Flower Challenge.
Hugs, Camilla