zondag 13 februari 2011

bloemen

Na een dagje Nederland ben ik weer terug. Ik ben bij Angelique geweest van Scrap & More en heb daar weer een workshop gevolgt (we hebben gisteren geteld, het was de negende keer). We hebben een doosje gemaakt die je kunt vinden op haar site. De mijne is ook bijna klaar, ik moet alleen de twee plaatjes nog inkleuren.
Ik had deze keer wat voor Angelique meegenomen, een emmertje met narcissen 4 Magnolias, met elk met een andere kleur techniek, die ik bij Angelique als workshop gevolgt heb. Heel eenvoudig, emmertje van de IKEA, beetje lint en een paar afdrukjes en de bloemen natuurlijk een snel en mooi kadootje al zeg ik het zelf. Met Distress gekleurd
Met de aquamarkers.

Met Derwent.
Met de copics.
Het was weer een gezellig gedag en een leuke workshop, met volle tassen ben ik weer naar Luxembourg gereden (ik was ook nop bij Appie). Het was het ritje weer waard.

6 opmerkingen:

*Ellen* zei

zo je hebt bijna een lustrum bij angelique (10 keer) maar tja het is ook super gezellie daar, prachtig en heel origineel potje heb je voor haar gemaakt

henny18 zei

Hij was heel erg schattig om te zien,en ook leuk om te krijgen ha ha.Het was weer gezellig gisteren.Ik heb mijn doosje nog niet afgemaakt,maar die moet nog af van de week.

Groetjes Henny

Yvonne zei

Hee Dina wat een geweldig leuk cadeautje is dat zeg!!! Doosje van jullie workshop is echt ontzettend mooi hoor!
groetjes Yvonne

Angelique zei

Oohh ik ben er zo blij mee! het staat hier op de tafel te pronken! Heel erg bedankt meis voor alles en zeer zeker voor alle lieve woorden!! Doet me goed!!
Liefs angelique

Anneke zei

Hij is heel mooi!!
Groetjes anneke

Annemiek zei

Dat is inderdaad een leuk kado'tje en wat origineel om de Tilda's zo verschillend in te kleuren.