zaterdag 21 januari 2012

Valentine

Lekker aan de slag gegaan met de nieuwe materialen van Magnolia. Het papier uit de sweet crazy love collection heeft een hoog vintage gehalte. Ik heb zowel de grote vellen als een klein vellletje gebruikt. alle randen met de ranger distresser oud gemaakt en met Distress inkt-walnut stain. Het hekje is met een Doohickey uitgestanst met de cuttlebug. De tekst, de hartjes en Lovelypop Tilda komen ook uit de sweet crazy love collection.

Ik heb Tilda weer ingekleurd met de Copics, hierboven zie je de kleuren.

9 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een liefie, prachtig in die zachte kleurtjes

Amanda zei

Wow een dot van een kaar Dina!

groetjes Amanda

CreaSjouk zei

Heel mooi!
Het papier past heel goed bij elkaar!
Groetjes Sjoukje

Cordine zei

Schattig kaartje!
Groetjes
Cordine

Mieke'S zei

Leuk met dat fietsje!
Mooi kleurtje.
Groetjes Mieke'S

Agnes zei

Heel mooi Dina!
Papier is idd prachtig!
fijne zondag en groetjes, Agnes

Marianne Schut zei

Hai Dina, wat een pracht kaart weer! Mooi die zacht blauwe kleurtjes. Ik wil gelijk graag even van de gelegenheid gebruik maken om je heel hartelijk te bedanken voor de prachtige kaart die ik van je mocht ontvangen. Ik ben alle kaartjes nog eens even rustig aan het bekijken en wil graag iedereen nog even persoonlijk bedanken, zo ook jou! Echt super lief dat je de moeite hebt genomen om een kaartje te versturen, dank je! Liefs Marianne

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, Dina,
Wat een geweldige kaart.
Groetjes Mirande

Astrid zei

Wat een onwijs lief kaartje Dina, heerlijke zachte kleurtjes, super hoor !!

groetjes Astrid