woensdag 18 januari 2012

Derwent 2

Goedenmorgen allemaal, alweer twee weken voorbij en dus tijd voor een nieuwe challenge bij Derwent. Het ziet er nog niet naar uit, dat we eindelijk weer eens een elfstedentocht krijgen. De laatste was op 4 Januari 1997, ik herinner mij het als de dag van gisteren. Ik had toen toevallig net vakantie en was in Nederland en heb van 's morgens vroeg tot 's avond laat voor de tv gezeten. Zou mooi zijn als we dat weer mee mochten beleven. Om alvast in de stemming te komen is de opdracht voor de komende twee weken:

ELFSTEDENTOCHT

en laat je inspireren door de volgende foto

Dit is wat ik ermee gemaakt heb.
Ik heb het achterste deel met een Grand Nestabilitie -Label en uitgestanst op de Joy trouvaille gemaakt en het scrappapier van Maja Design-vintage winter. De boom is van Tim Holtz. Verder alle Magnolia's die schaatsen aan hebben en in mijn bezit zijn, gebruikt


Het achterste deel. Het winterhekje stempel is ook van Magnolia, het paartje is een oudje en de rechter Magnolia- Ice Tilda komt uit de laatste kerstcollectie. Veel Liqued applique gebruikt, het gaat zo makkelijk met de heat tool. Een stepkaart is echt perfect om vele stempels op kwijt te kunnen
Natuurlijk ingekleurd met Derwent. En nu maar hopen dat we nog een paar strenge weken krijgen, zodat de 16 elfstedentocht van start kan gaan.

6 opmerkingen:

Joukje zei

Dina ..wat een prachtig kaartje!!
Het is geweldig leuk om naar te kijken.
Groetjes Joukje

Neline zei

Wat prachtig gemaakt! Ziet er echt supers uit.
groetjes
Neline

Wilma zei

Wat een leuke kaart!
Op en top winters!!
groetjes, Wilma

Agnes zei

Ik vind het niet een leuke kaart maar een SUPER leuke kaart. Prachtig gemaakt!
En het is een schudkaartje hoor was ik vergeten er bij te zetten maar door jouw opmerking meteen gedaan :)
groetjes, Agnes

Alina zei

wat mooi, Dina, wat een leuk idee!
groetjes, Alina

inge zei

Deze is wel heel erg mooi geworden Dina! Wat een leuke uitdaging weer.

Groetjes Inge