woensdag 15 december 2010

Challenge 16

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Alles met en over het kleuren met Derwent.
Deze keer is de opdracht:
Schneeuwpop in grijsblauw
Ik vind dit zo'n leuke nieuwe stempel van Magnolia. Het papier is van Bo Bunny, de versieringen zijn er niet want daar kon ik niet bij. Ik wilde er ook nog een beetje sneeuw opdoen, maar dat moet dan maar, als alles op orde is.
Nog een photo van dichtbij, Ik heb geprobeerd rood haar te creeren, ik vind het geslaagt. Doen jullie mee met de nieuwe challenge.

5 opmerkingen:

Christina zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt Dina!
Groeten Kristel

Annemiek zei

Je kaartje is in ieder geval al leuk, de versiering komt nog wel!

*Ellen* zei

ohhh wat een schattig stel op dat prachtige kaartje,

Yvonne zei

Mooie kaart Dina, inderdaad een schat van een stempel! Ben je weer terug van wintersport? Hoe was het? Alles nu okay in je huisje?
groetjes Yvonne

Angelique zei

Schitterend is je kaart zeg! en inderdaad blijft dit stelletje zo lief, een van mijn favorieten!!