woensdag 1 december 2010

Challenge 15

En weer zijn er twee weken voorbij, wat vliegt de tijd. Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Alles met en over het kleuren met Derwent. Deze keer is de opdracht:

Kerst in het rood
Dit is door de omstandigheden met mijn nieuw appartement mijn bijdrage geworden. Extra versieringen kon ik niet maken, omdat ik nergens bij kan. De hanger is van IKEA, 3 voor 2,99

Nog een keer van dichtbij. De gebruikte kleuren zijn: 130,150,160, 510, 520 en 560.
Doen jullie ook gezellig mee, er moeten vast nog wel kerstkaarten of kerstdecoraties gemaakt worden.

9 opmerkingen:

Astrid zei

Wowww, wat ziet dat er supermooi uit Dina, heel mooi gemaakt, kun je nu nog niet in je appartement????

groetjes Astrid

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Dina,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Manon zei

wat een schatje zeg! hartstikke leuk!
Groetjes Manon

*Ellen* zei

wat origineel heb je dit gemaakt, prachtig hoor

Yvonne zei

Ziet er toch hartstikke leuk uit!! Vind het een geweldig idee juist!
groetjes Yvonne

Annemiek zei

Ik vind het superorigineel hoor. Lief stempeltje. Wanneer kun je in je huis?

José zei

Wat een leuke hanger Dina, leuk idee om met snoep te vullen en die leuke Tilda past er mooi bij, ze heeft zeker stiekem van het lekkers gesnoept, met haar ondeugende snoetje ;0)
Groetjes van José

Christina zei

Wauww dat ziet er schitterend uit Dina! Prachtig gemaakt! Ben meteen maar volger geworden
Groeten Kristel

Sylvia zei

HOi Dina,

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt! Dat zou ik ook wel in mijn kersboom willen hebben hangen!!!!!

Groetjes
Sylvia