zondag 1 augustus 2010

have a nice day

Tussen het werk in mijn nieuwe appartement door, deze kaart gemaakt. Dat gaat nog net, want mijn armen zijn moe. Ik heb vandaag 6 uur lang de wanden en vooral de plafonds glad geschuurd en uitgebeterd. Nog een dag (volgend weekend) dit doen en dan zit dit rotwerkje erop. Rot vooral omdat het zo stuift en ik contactlensen heb en die dus uit moet doen. Na ja de stof spoelt wel weer weg onder de douche.
Di kaartje gemaakt met papier van Bo bunny en een stempel van Magnolia. Hij past in de challengesvan
Magnolia Downunder: Happy Birthday en Dutch Dare Card: Anything goes.

Papier: Bo Bunny, Stempel: Magnolia

6 opmerkingen:

Cordine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cordine zei

Schattig kaartje! Veel succes met de wanden.
Groetjes
Cordine

Yvonne zei

Zo Dina, zo te lezen ben je lekker hard aan het werk in je appartement!! Dan ook nog zo'n prachtig kaartje gemaakt tussen door Dina, knap hoor, wat een energie meid!!
Enne dat lenzen probleem daar weet ik alles van. Wens je ook succes met de challenge.
groetjes Yvonne

*Ellen* zei

wat een schatje prachtig in die kleurtjes, en veel succes nog met schuurwerk

Riet zei

Wat een prachtige kaart Dina,lief die stempel,mooi papier en kleuren.
Sterkte met je schuurwerk.

Liefs Riet.

Agnes zei

Wat een mooie weer Dina!
En ik heb net even op je ander blogje gekeken, ziet er allemaal mooi uit hoor en het is te hopen dat het nu echt in september klaar is.
Voor nu: succes en sterkte met de bezigheden!

Groetjes, Agnes