maandag 9 augustus 2010

Derwent challenge 8

Drie weken zijn voorbij en het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij alles met en over het kleuren met Derwent.
Het is alweer tijd voor de achste challenge en deze keer een heel eenvoudige: alles mag. Dus dat zal geen probleem zijn of wel? Dus maak een kaart en doe mee. Je kan een kado bon van 15€ winnen. Dit is mijn bijdrage. Niks bezonderes maar het moest tussen het inpakken en het werk in mijn nieuwe appartement door. Het is een stempel uit de Magnoliazomerkit en ik vind hem wel passen voor een babykaart en die heb ik de komende weken genoeg nodig.

7 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Dina, eenvoudig vind ik juist vaak erg mooi! Super gekleurd hoor, mooi kaartje! Vind het wel grappig als geboortekaartje!
groetjes Yvonne

Angelique zei

schitterend dina, niets eenvoudig hoor, gewoon een prachtige kaart!!

Riet zei

Schitterende kaart Dina.

Liefs Riet.

José zei

Leuk gemaakt Dina, heel orgineel voor een geboortekaartje!
Groetjes van José

Annemiek zei

Hele leuke kaart en juist de eenvoud maakt het zo'n steore jongenskaart!

groetjes, Annemiek

Agnes zei

Wat een schatje Dina, schitterend kaartje!

Groetjes, Agnes

Christina zei

Een prachtige kaart Dina!!
Groeten Kristel