vrijdag 26 april 2013

IAMC

Goedemorgen, vandaag gaat het gezamenlijke blog van IAMC en MCC van start onder de naam IAMC(C). De eerst challenge heeft als thema: envelop kaart of er moet een envelop op je creatie zitten. Dit is wat ik gemaakt heb:
 Ik heb geen idee van wie het scrapppapier is, want ik heb de basis van de kaart al 3 of 4 jaar geleden gemaakt, maar nog nooit wat mee gedaan. Ik heb een hele doos met alleen maar kaarten en langzaam aan werk ik die allemaal weg (het einde is nog lang niet in zicht). Ik vind het heerlijk fris papier en vind het ook jammer dat er van zulks papier weinig verschijnt. Het is toch allemaal eerder in de vintage/bleke richting. En het past ook nog goed bij het moment met het rood, wit en blauw. 
Ik heb de wolkjes met een mal van Noor gemaakt, de envelopjes zelf gemaakt en de teksten zijn van Lily of the valley
Ik heb Tilda with slingshot uit de with love collection 2013 met de copics ingekleurd.

Ik hoop dat jullie tussen het feesten tijd hebben om mee te doen.

Fijn weekend

6 opmerkingen:

marion zei

wat een mooi kaartje, knuf, Marion

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Dina, erg mooi
groetjes Janie

Scraptastische hobby zei

Je hebt er weer een heel vrolijk kaartje van gemaakt! En succes met de gerenoveerde mooie blog van IAMC.
Groetjes van Gerie

Joukje zei

Wat een vrolijk kaartje Dina.
Super leuk!!

Liefs Joukje

Christa zei

Ziet er super uit, leuk die mini envelopjes xx christa

leonenkarin.blogspot.com zei

Super idee om je envelopjes zo te verwerken, top gedaan en mooie kaart!
Liefs, karin