donderdag 14 februari 2013

Tisuebox

Dit project lag denk ik wel een jaar onder mijn bureaublad. Toen ik aan het opruimen was, kwam ik het tegen en heb het eindelijk in elkaar gezet. De basis bestaat uit wit cardstock, zo gemaakt dat het perfect om een tisuebox past.
Het scrappapier wat ik gebruikt heb komt uit meerdere Magnolia lijnen. 
 De stempels komen uit de with love collection 2013. De tekst is een oudje van Magnolia, maar wel passend vind ik. De hartjes zijn met twee verschillende Mestabilities gemaakt.
 Een Noor stans, met een paar Wild orchis Crafts rozen. De blaadjes zijn met een Nellie snellens pons gemaakt.

Een Nestabilitie en twee Doohickeys van Magnolia. Ook de tekst is van Magnolia. Deze Magnolia komt uit een collectie van vorig jaar.
en hieronder het zelfde recept.
 
Alle plaatjes zij met de copics ingekleurd.

Deze creatie kan meedoen bij: 

14 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw meis, wat supersss gedaan! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge! Lieve groetjes Chantal

Bernadet zei

ik vind ;m echt geweldig Dina.
Deze stempels passen er perfekt bij

Irma zei

Wat een gave creatie weer Dina.

Groetjes Irma

Joukje zei

Dina..Wat een prachtige creatie!
super leuk met die mooie stempels.

Liefs Joukje

jolanda zei

hele mooie box

Christa zei

Hoi Dina , wat een prachtige creatie is dit ! En al die afbeeldingen zo mooi ingekleurd met de Copics. Leuk dat je meedoet met onze allereerste challenge bij TFM. Christa.

Cordine zei

Super Dina!
Xxx
Cordine

Karin zei

Erg leuk Dina!

Gr. Karin

Durvina zei

Dit is meer dan gaaf!
Wat prachtig...

liefs, Durvina

Agnes zei

Wow, SUPERRRRR gemaakt Dina!!!
Groetjes, Agnes

Colinda zei

Geweldig!! Klinkt bekend hoor, begin ook wel eens ergens aan en dan komt er iets tussen en vergeet het dan af te maken. Vind de Tilda op de bovenkant zo lief! Alvast een gezellig weekend, Colinda

Anja zei

Prachtig,prachtig prachtig!!

marion zei

Wat een bjoetie, schitterend, liefs, Marion

José zei

O, deze is echt super leuk Dina, je hebt me wel op 'n idee gebracht, ik heb zo'n box altijd in de stuurhut staan. Heb je gewoon een oude doos uit elkaar gehaald voor het model of is er ergens een mal van?
Groetjes van José