woensdag 10 oktober 2012

Scrap & More workshopdag project 1


 Dit is het tweede project wat we op de workshopdag gemaakt hebben. Het idee komt uit de Magnolia inc Januari 2011 en is naar een idee van Minna uit Finland. Ik moest in mei een huwelijkscadeau voor iemand maken en kwam door het doorbladeren van de oude Magnolia inc. op dit idee. Die versie zal ik hier nog wel eens laten zien. Dit is nu de uitgave van de Scrap & more workshopdag, meer een herfstversie. Het gehele project is aangekleed met papier van Maja Design - vintage summer
Deel 1 met Magnolias uit de australien collectie. 
Deel 2, buiten de grasrand is de rest allemaal met Doohickeys van Magnolia gemaakt.
Deel 3
 Deel 4

en de achterkant. Alle stempels zij ingekleurd met Derwent 640.

10 opmerkingen:

jolanda zei

Wat een prachtige creatie.

marion zei

Keigaaf vind ik hem Dina, liefs, Marion

Anja zei

Dit is echt heel mooi.

Lieve gr Anja

Jolanda zei

een super gave creatie Dina! ben nog druk bezig:0)
grtz Jolanda

Toos Awater zei

was een supergaaf project hoor Dina super gedaan

groetjes Toos

Corrie zei

Wat een gaaf project Dina
ik vind hem geweldig

groetjes Corrie

Yvonne zei

Schitterend Dina!!! Moet nog beginnen aan de mijne!
liefs Yvonne

Chantal zei

Wat een geweldig project is dit ook weer Dina!

Beisforbeauty zei

zeer mooi


gr cindy

Agnes zei

Hij is super Dina
Eerst de andere 2 projectjes en nog wat kerstkaarten en dan ga ik er voor!
groetjes, Agnes