woensdag 22 juni 2011

CCWS 3

Er zijn weer twee weken voorbij en dus tijd voor een nieuwe Challenge bij Christmas Challenge with sketches. We hebben een super leuke sketch, die Nicole gemaakt heeft, vond hem bij het bedenken niet zo makkelijk, maar ik ben er wel tevreden mee.Het papier is van Sei en ik heb met mijn copics gekleurd. De gebruikte kleuren: N0, N1, N3, N5, B00, B12, B14 en 0.

De sponser van deze challenge is: Stempelstudio


We hopen dat jullie weer in grote getalen deelnemen, dan hebben jullie in december ook genoeg kerstkaarten.

16 opmerkingen:

Neline zei

Hij is echt heel leuk geworden, leuk stempeltje. Het is inderdaad wel een goed idee om mee te doen, misschien hebben we dan eens "genoeg" kerstkaarten aan het eind van het jaar;)
groetjes
Neline

Carol zei

This is gorgeous Dina, so cute. Carol x

Toos Awater zei

Zier er weer super uit Dina, zou ook eens aan mijn kerstkaarten moeten beginnen, want er is altijd een te kort op het eind van het jaar

Groetjes Toos

Annemarie en Merit zei

wat een lieverd Dina.

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig in die frisse kleurtjes

Zw@@n zei

What a great card, Dina. Love the image and bright colours.
Love, Wilma

nicolet zei

Wat een schitterende kerstkaart is dit geworden!
Groetjes Nicolet

Yvonne zei

Alweer zo'n schatje je bent al helemaal in de kerstsfeer he!
Trouwens je planten staan al in Vinkel hoor!!!
groetjes Yvonne

Agnes zei

Hoi Dina,
Ik vind je kaartje weer super,
leuke sketch en zo'n lief stempeltje!!
Groetjes, Agnes

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Dina, wat een schatje is dit geworden! Mooi gekleurd en super kaart hoor. Lieve groetjes
Marion

Janneke zei

Wat een mooie kaart ;o)

Nicole zei

Nou Dina, ookal vond je de schets misschien wat moeilijk in het begin, ik moet zeggen dat je er een prachtig kaartje mee hebt gemaakt! Zelfs het blauw is gewoonweg warm! En ik vind die sneeuwvlokjes net echt. Top hoor!!

Groetjes vanuit Noorwegen......

Renata zei

Very pretty card Dina, just love the colors you used!!
Hugs, Renata.

Linda de Bruin zei

Ik vind de kleurencombinatie erg mooi uitgezocht door je.

Groetjes, Linda

Claire zei

Gorgeous card,the colours are beautiful!
Claire xx

Monique zei

Wat een schatje heb je weer gemaakt.