woensdag 26 januari 2011

Magnolia

Er zijn alweer 2 weken voorbij en dus tijd voor een nieuwe challenge bij Alles met en over het kleuren met Derwent. Deze keer een makkie:
MAGNOLIA
Dus maak een kaart of creatie met een Magnoliastempel, dat zal niet zo moeilijk zijn en we verwachten natuurlijk weer vele inzendingen.
Dit is mijn bijdrage geworden, meer vintage. Het papier komt uit een oude Paperkit en is van Schrabble, de rand is geponst met een Martha Steward randpons, een kantje en de bloemen zijn van Wild orchid en de blaadjes met een Nellie Snellenspons. De takjes met een Martha Stewartpons en nog 2 meeldraadjes.

Nog een detailphoto, ik heb voor de donkerste stellen bij het jurkje met de 530 gewerkt ook voor de vintage look.
Dus pak je Magnoliastempel en maak wat moois en doe mee.

11 opmerkingen:

Angelique zei

wat heb je dat super gedaan de vintage, een plaatje van een kaart dina!!

*Ellen* zei

wat een lieverd op dit prachtige kaartje

Nicole zei

Een prachtige kaart, Dina. En ook zo mooi ingekleurd weer. Je bent echt een talentje!

Groetjes

Annemiek zei

Heel mooi geworden Nicole, mooi ingekleurd ook!

Annemiek zei

Sorry, moet natuurlijk Dina zijn, ik zag dat Nicole boven mij gereageerd had en daardoor typte ik de verkeerde naam!

Manon zei

super leuk kaartje!

diana zei

wat een mooi kaartje, en mooi gekleurd.
groetjes diana

Thea zei

Hoi Dina, wat een mooi geheel...ik vind je kleurencombo helemaal geweldig en je kaartje natuurlijk ook...

Groetjes Thea

Yvonne zei

Hee Dina,
geweldig mooi kaartje hoor!
groetjes Yvonne

Cordine zei

geweldige kaart Dina!
Groetjes
Cordine

Riet zei

Wowww Dina,wat een schitterend kaartje,lief die stempel,prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.