zondag 5 december 2010

Label 3

Zo, eindelijk ben ik in mijn niuwe huis, sinds dinsdag slaap ik er. Het is nog niet helemaal af, maar leefbaar. Er moeten nog een paar dingen veranderd worden en gedaan. Sinds donderdag weer internet. Nu nog tv en dan hebben we weer alles.
Gisteren was ik nog voor een workshop in NL, bij Angelique, het was weer heel gezellig en leuk en heb natuurlijk weer de nieuwste papiersoorten bij haar in de winkel, scrap en more gescoord. De terugweg duurde iets langer, er lag een ''beetje'' sneeuw, vanaf zo'n 100 km voor Luxembourg, maaar we zijn weer heel en zeker aangekomen.
Vandaag naar een meubelwinkel geweest en eindelijk m'n tv meubel voor de kamer bestelt, eind februari komt die, dus nog even geduld. Morgen ga ik mijn kleerkast halen en de inrichting voor mijn hobbykamer bij Ikea en dan is het al weer bijna tijd voor mijn skievakante.
En nog een kerstlabeltje, allen niks bijzonders, maar wel leuk voor aan een kadootje, niet voor Sinterklaas, maar voor de kerst.

7 opmerkingen:

Christina zei

Dat is een prachtige label geworden Dina! Super gaaf!
Groeten Kristel

*Ellen* zei

joh wat zul jij blij zijn dat je eindelijk op je nieuwe stekkie woont, heel veel geluk in je nieuwe huis, ohh vergeet bijna je label, prachtig is die

Annemiek zei

Wat heerlijk dat je eindelijk in je nieuwe huis zit. geniet er maar lekker van en hopelijk wordt je huis ook snel een thuis.
Dit label is weer super hoor!

Groetjes, Annemiek

Astrid zei

Wat fijn dat je nu eindelijk in je nieuwe woning zit Dina, heerlijk om dan ook nog wat nieuwe spulletjes te kopen :)
Je labelkaart is prachtig hoor !!

groetjes Astrid

Riet zei

Prachtige label Dina.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Ja was weer gezellig he bij Angelique, maar dat is het altijd toch! Fijn dat je veilig thuis bent gekomen en tot de volgende workshop weer!
groetjes Yvonne

Agnes zei

Hoi Dina,
Wat een bikkel ben jij...ik had niet verwacht dat je met dat weer van zaterdag naar NL zou komen......maar ja het is ook zo gezellig en nog lekker shoppen ook....
Lekker dat je nu eindelijk in je huis zit en alles naar je zin kunt gaan maken.
Succes met alles en oh ja, bedankt voor je mailtje!

Groetjes, Agnes