woensdag 13 augustus 2014

stampavie and more

 Goedemorgen, vandaag gaat weer een nieuwe challenge bij stampavie and more van start. Deze keer: Easel kaart.
Ik heb deze easelcard gemaakt. Het scrapppapier is van My mind's eye en de stansen die ik gebruikt heb, zijn allen van Lala land
De stempel -swinging Marci is ook van Lala land. Ik heb de stempel nogmaals afgedrukt en de bloemen uitgeknipt en daar de schommel aan gehangen.
Ik heb haar ingekleurd met de copics.
De tekststempels zijn van Lili of the Valley en daaronder nog een tekst op de pc uitgedrukt.
De kaart is voor mijn nichtje, die binnenkort eindelijk naar het internaat mag.

Fijne dag.

3 opmerkingen:

Cordine zei

super leuk kaartje!
Groetjes
Cordine

jolanda zei

mooie kaart

Alina zei

wat een super mooie kaart, Dina, zo ''vrolijk''!!! leuk hoe je die bloemen hebt gebruikt!!!