vrijdag 10 mei 2013

IAMC-C7

Vandaag gaat weer een nieuwe challenge bij IAMC-C van start, deze keer is de challenge een sketch, kijk daarvoor op het blog van IAMC en het moet natuurlijk een kerstkaart zijn bij deze challenge.
Ik heb deze kaart gemaakt. Het scrappapier is van Magnolia, de bloemen en teksstempel ook en de takjes zijn van Marianne design. Het lint komt van de intratuin en ik heb weer veel met de snowmarker gewerkt.
Ik heb Tilda with snowy heart uit de Sweat christmas collection 2011 met de copics ingekleurd.
Jullie kunnen een mooie prijs winnen van mij favouriete winkel: Doeading in Spijkenisse, altijd handig in deze tijd.

10 opmerkingen:

Joukje zei

Wat weer een prachtige kaart Dina!
Geweldig mooie kleuren,en het kant/lint is ook zo mooi met de sterren.

Liefs Joukje

janieworkum zei

Wat een beeldige kerstkaart
groetjes Janie

marion zei

mooie kleurencombi en prachtig kaartje, knuf, marion

Astrid zei

Een schitterende kaart Dina, prachtige kleuren !!

liefs Astrid

jolanda zei

schitterend kaartje in een leuke kleur

Cordine zei

Schitterend kaartje Dina!
Papier blijft geweldig..
Groetjes
Cordine

Chantal zei

Ohhhh Dina, dat paarse papier blijft ook prachtig van Magnolia! Wat een gave kaart meis! Lieve groetjes, Chantal

Agnes zei

Wow Dina wat en mooi kaartje!
Papier blijft mooi!
En prachtig is het kant van de Intra Tuin er bij!
Jammer dat je 23 juni niet in Spijkenisse bent :(
Fijn weekend!
groetjessss

Gertrude zei

Ach Dina die Karte ist ein Traum, danke für deinen Kommentar
lg gertrude

Durvina zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt met "mijn" sketch.

liefs, Durvina