dinsdag 30 april 2013

30 April

Goedemorgen, eindelijk is het dan 30 april. Ik kon het niet laten en heb nog maar iets gemaakt. Deze keer een drie luik van Let's het Bizzee opgevrolijkt. Ik heb weer het papier gebruikt van my little bicycle - zaterdag.
 Het ''rode''deel. Hier heb ik Happy Edwin voor gebruikt.
 Het middelste ''witte'' paneel. Hier heb ik Dancing Tilda uit de Fairytail collection en Pilot Edwin uit de Bon voyage collection 2010 gebruikt
Op de derde ''blauwe paneel'' heb ik Bright Tilda'' gebruikt.
alle stempels zijn ingekleurd met de copics.

Bij alle drie panelen heb ik stansen van Noor gebruikt en met distress inkt faded jeans bewerkt om een delftsblauw effect te creëren. Daarbij een vlaggenlijn van Lalaland en de bloemen zijn met stansen van Marianne design en Magnolia gemaakt.

Hij kan meedoen bij:
You,me and Magnolia challenge: rood, wit , blauw

En wat doen jullie vandaag, ik zit voor de tv en ben lekker aan de knutsel, ik heb er vakantie voor genomen.

11 opmerkingen:

jolanda zei

super mooie creatie

Angela zei

Zo.... laat het feest maar beginnen!!!
Wat een schitterend drieluik Dina!!!
Een hele fijne dag gewenst.... ik zit ook voor de buis *lol*.
grt Angela

Pouwla zei

Ooh,jij hebt die superleuke vlaggenlijn! Waar heb je die vandaan?
En wat een leuke creatie heb je gemaakt zeg!
Groetjes Pouwla.

Scraptastische hobby zei

Een hele mooie drieluik geworden!
En ik zit ook nog voor de t.v maar begin het een beetje langdradig worden. Vanmiddag maar een borrel halen in het dorp op onze nieuwe Koning.
groetjes van Gerie

Cordine zei

super Dina!!!
xxx
cordine

Chantal zei

Ohhhh wauw wat is dit een mooie creatie zeg Dina! Lieve groetjes, Chantal

Marrie zei

Hallo Dina,

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt je T doos vind ik ook geweldig super mooi gemaakt.

Lieve groetjes Marrie

Elizabeth zei

Beatuiful Dina! Love the shapes and the student stamps! Looks fab with your beautiful coloring! Hugs, ELizabeth x

Maris zei

heel erg leuk, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Agnes zei

Wow Dina, super is dit drieluikje!
Heb 'm even gemist maar kwam 'm via YMAM tegen.
Leuk dat je met ons meedoet!
Vind het weer een top creatie!
groetjes Agnes

Gertrude zei

Diese Karte gefällt mir besonders gut, den am 30. April ist mein Hochzeitstag und das Pärchen in der Mitte passt genau dazu, es sind schon 47 Jahre die ich verheiratet bin
lg gertrude