woensdag 2 januari 2013

Scrap & More

Eerst wil ik jullie allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar wensen en dat jullie al jullie goede voornemens verwezenlijken kunnen.

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Scrap & More en je kunt weer een prachtige cadeaubon winnen. De opdracht voor deze maand: 

WIT, 
en er moet natuurlijk wat gebruikt worden wat bij scrap & more te verkrijgen is
en dit is wat ik gemaakt heb.
De basis bestaat uit wit cardstock, waar ik drie rondjes ingemaakt heb ter grote van de stempeltjes van Lili of the valley. De bloemen en takjes zijn met een stans van Marianne Design en met een Doohickey van Magnolia gemaakt daar bij een parel. Verder veel met liqued aplique en de heattool gewerkt.
Ik heb de drie beertjes van Lili of the Valley - furry festivi friends met de copics ingekleurd.

Doen jullie ook weer mee.

8 opmerkingen:

marion zei

Wat een schatje, schitterend !! Heel mooi gedaan ! Gelukkig nieuwjaar, knuf, Marion

Neline zei

Prachtige kaart! Gelukkig nieuwjaar!
groetjes
Neline

Cordine zei

Super leuke kaart!
Groetjes
Cordine

Lia.vdB zei

Ben helemaal weg van dit kaartje!!! Wat leuk/lief.
Een goed en gezond 2013 en ik zie je in ieder geval in maart.

Groetjes,

Lia

jolanda zei

prachtig kaartje

Crea Astrid zei

De beste wensen en een gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst.

Wat een prachtige kaart met deze schattige stempeltjes. Jammer dat die niet in Nederland te verkrijgen zijn.

Groetjes Astrid.

marja zei

Wooow wat een prachtig kaartje Dina, een plaatje!!!

Lieve groetjes Marja.

Saskia van den Berk zei

Jouw witte uitvoering is erg mooi geworden!!! Knuff Sas