donderdag 8 november 2012

Jaarkalender

Ja, ik ben weer aan de kalenders gegaan, maar deze keer geen verjaardagskalender, want dat kennen ze hier niet. Ze wilden vorig jaar op de verjaardagskalender hun afspraken schrijven. Dus nu maar een andere versie gemaakt. Vooraf moet ik vermelden, dat ik hierbij zeer geïnspireerd werd door Yvonne, die zo iets op een kaart en tas gemaakt heeft.
De basis bestaat uit grijsboard, daarop 2 verschillende kleuren cardstock. Ik heb het prachtige scrappapier van Authentique - fresh gebruikt. Alles met de naaimachine doorgestikt en de randen zijn allen beinkt met distress inkt- walnut stain. Verder opgeleukt met knopen, bloemen van Wild Orchid Craft en een lintje. Alles is te verkrijgen bij Scrap & More.
Ik heb de kalender zelf op de pc gemaakt en met het Carla Craft systeem aan het grijsboard vastgemaakt. Ook dit is bij Scrap & More te verkrijgen

Fijne dag.

11 opmerkingen:

Marga50 zei

Hoi Dina, wat een mooie kalender heb je gemaakt. Fijne dag, groetjes Marga.

Chantal zei

Hij is fantastisch meis!

Neline zei

Prachtige kalender!
groetjes
Neline

Corrie zei

Wowwww wat mooi Dina

groetjes Corrie

Alina zei

heel erg leuk, Dina!

José zei

Leuke kalender Dina, en heerlijk romantisch in vintage stijl
Groetjes José

marion zei

Schitterend project Dina, vind hem echt heel leuk ! prachtig papier heb je gebruikt. Knuf, Marion

marja zei

Wat een prachtige kalender, super!!
Ben via via op je blog gekomen, wat een prachtige creaties maak je, ben gelijk maar volger geworden!

Lieve groetjes Marja.

Bernadet zei

wat een mooie kalender is dit Dina

Yvonne zei

Geweldig Dina, en wat leuk om te lezen dat ik je heb kunnen inspireren.
liefs Yvonne

Agnes zei

Wow, wat gaaf Dina!
Zoiets wil ik ook nog weleens maken. Goed idee!
groetjes, Agnes