dinsdag 2 oktober 2012

Oktober Challenge Scrap&More

En weer een maand voorbij, wat gaat de tijd snel. Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Scrap & More. Deze maand is de opdracht: oppimpen en er moet wat op je creatie gebruiken wat in de winkel te verkrijgen is. Dit is mijn bijdrage. 
Ik heb een houten kerstster, gekocht bij intratuin, weet iemand of ze er ook weer zijn. Ik heb een papieren Doily gebruikt en een doily gemaakt met een mal van Cheery Lynn en daarvoor het scrapppapier van Maja Design-vintage winter gebruikt. Verder nog meerdere doohickeys van Magnolia gebruikt.
Ik heb a little gift Angel en something for you tilda ingekleurd met de Copics.
De twee teksstempels zijn ook van Magnolia.

De andere DT-Leden hebben ook weer prachtige creaties gemaakt, nemen kijkje en laat je inspireren.

6 opmerkingen:

Neline zei

Wat heb je dat leuk opgepimpt zeg!
groetjes
Neline

jolanda zei

super mooi gepimpt

Pouwla zei

Mooi gemaakt Dina!
Groetjes Pouwla.

Agnes zei

oooo, wat zijn deze gaaf!!
Heel erg leuk idee om ze zo te pimpen. Of de Intratuin ze weer heeft weet ik niet, begin november ga ik er kerstshoppen maar daar heb jij nu niets aan.
groetjes, Agnes

marion zei

wauw wat mooi ! liefs, Marion

Chantal zei

Wauw Dina, wat geweldig weer zeg!!!