woensdag 11 juli 2012

Derwent & Prismas 14

 Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Derwent en Prismas, deze keer is het thema: Frankrijk/ Tour de France. Ik heb deze kaart ermee gemaakt. Het papier is van My mind's eye. De Eifeltoren is een stempel van Magnolia en de andere stempels: fiets en bord, heb ik hier bij een supermarkt gekocht. Ik vind het wel passen.  Met een Doohickey van Magnolia de vaantjes gemaakt en met een Tim Holtz stans de letters.
Ingekleurd met Derwent. Jullie kunnen tot 31 jullie meedoen. 
Zo ik ga weer tv kijken: de Tour de France.

6 opmerkingen:

Pouwla zei

Hoi Dina,
alles goed? Je kaart ziet er leuk uit!
Lijkt me wel een moeilijk thema.
Groetjes Pouwla.

Joukje zei

Leuke kaart Dina!
Super met die stempel.
k'Zie dat jij de stempel hebt van Magnolia.
Ik wou hem ook graag en heb me rot gezocht, maar kon hem nergens vinden.

Groetjes Joukje

marion zei

Wat een prachtige uitewerking van het thema. Supermooi gemaakt Dina> Liefs, Marion

Wilma zei

Hoi Dina,
Wat een leuk kaartje!
Toepasselijk papier en wat een gave stempels heb je gebruikt!
groetjes, Wilma

Chantal zei

Wat een supervrolijke kaart Dina! En heel toepasselijk! Lieve groetjes, Chantal

Bernadet zei

wat een leuke kaart Dina!