vrijdag 9 december 2011

Voetbal

Deze twee kalenders gemaakt voor de jongens van Angelique, de ene is voor Feyenoord en de andere voor PSV. Ik heb met een Grand-Nestabilitie-Label one de basis uit grijsboard gemaakt en de de verschillende papieren uitgestanzt en zo opgebouwd. Het scrappapier is van Magnolia. De beide stempels zijn van Magnolia uit de Winner takes it all collectie.


De bloem is gemaakt met de Doohickeys van Magnolia: vintage daisies en een takje van Magnolia, een bedel erop en natuurlijk een jaarkalender. Ingekleurd met de Copics.

9 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

ze zijn geweldig Dina, leuk die shirtjes helemaal aangepast!!

super.

groetjes Annemarie en Merit

Wilma24 zei

wouww heel erg gaaf
wat super mooi gemaakt

liefs wilma

Mieke'S zei

Heel mooi!
Heeft het nummer op het shirt met hun leeftijd te maken?
Wel grappig.
Groetjes Mieke'S

Fieneke zei

oooo wat super gaaf zeg! Erg leuk met die voetbal shirtjes en die mini scheurkalender!
Groetjes Fieneke

Helen zei

Wat een leuke creaties, maar ik ga toch voor de bovenste, want dat is ook mijn favoriete cluppie en die van mijn zoon. Wat een geweldig kado-idee. Groetjes, Helen

Wilma zei

Echt superleuk gemaakt!
Daar zullen ze wel erg blij mee zijn!!
Fijn weekend! groetjes, Wilma

Toos Awater zei

Wat superleuk gedaan Dina wat zullen die boy's daar blij verrast mee zijn

Groetjes Toos

Yvonne zei

Meis wat heb je dat weer geweldig mooi gedaan!! Enne al op de latten gestaan??
liefs Yvonne

Rachel zei

Ik als "voetbalmoeder" vind dit natuurlijk helemaal geweldig!!!
Groeten Rachel