zondag 2 oktober 2011

Scrap & More oktober

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Scrap & More.
Wat willen wij zien dat jullie gaan maken:
iets wat met de HERFST heeft te maken
..... ook al schijnt het zonnetje heerlijk, toch is de herfst al begonnen...
Natuurlijk moet er wel iets op je kaart aanwezig zijn dat je bij Scrap & More kunt kopen. Dit is mijn bijdrage.



Bij het zoeken naar herfstachtig papier kwam ik ditoudje tegen. Het is van Little yellow. Twee oudere stempels van Magnolia gebruikt, dit is wel mijn favourite voor de herfst. De tekst heb ik uitgestanst met een nestabilitie label 18 en deze gemat op cardstock, een Doohickey van Magnolia en een bedel en lintje. Ingekleurd met Derwent op copic perfect blender papier gestempels met Memento-inkt.


Je kunt natuurlijk ook weer wat winnen.
Een waardebon t.w.v. € 15,00 natuurlijk bij Scrap & More




Doen jullie ook weer mee?

5 opmerkingen:

Saskia van den Berk zei

hey Dina.......een oudtje of niet.
Ik vind hem superrrrrrrrrrr!!!
Knuff Sas

Neline zei

geweldig leuk kaartje, mooi papier heb je erbij gebruikt.
groetjes
Neline

Amanda zei

Heel mooi kaartje Dina!

liefs Amanda

*Ellen* zei

wat een schatje prachtig in die warme kleurtjes

Yvonne zei

Hee Dina ben gek op oudjes hoor! die kunnen ook nog erg mooi zien, je kaart vind ik weer hartstikke mooi!
liefs Yvonne