zaterdag 18 juni 2011

Happy Christmas

Lekker aan de freubel geweest vandaag, was er ook het weer wel voor. Kerstkaarten stonden vandaag op het menu en dit is de eerste. Het papier is van K&Company, stempels van Magnolia en Lilli of the valley. En eindelijk ingekleurd met iets anders. De copics maar weer eens gepakt. Ik ben best tevreden, behalve de kerstbal, lijkt zo niet echt op goud, de volgende keer er maar een zilveren bal van maken. Of hebben juillie nog een idee voor goud?

De gebruikte copics: 0, E11, E21, E50. E53, E55, N1, N3, Y26, Y28, R22, R24, R27 en R39

Er is ook weer een nieuwe site: Copic marker europe, en ze hebben een DT call dus wie een gokje wil wagen. Ik kan me wel voor Luxembourg aanmelden ben zeker de enige, nee geintje ik weet waar mijn grenzen liggen.

Fijne avond.

5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een pracht kerstkaartje Dina, en wat die copics betreft daar heb ik niet zoveel kaas van gegeten, ik vind dat je het prachtig hebt gedaan ook die "gouden"bal...

hgroetjes Annemarie en merit

Agnes zei

Wat een mooie Dina!!
Het weer is er dan ook wel naar om aan de kerstkaart te gaan :)
Groetjes, Agnes

Yvonne zei

Hee Dina, wat een toppertje! Supers mooi je kerstkaart zeg!
liefs Yvonne

*Ellen* zei

ohhh wat een schatje, prachtig in die kleurtjes, enne misschien wat stickles op de bal voor het bling bling effect

nicolet zei

Een schitterende kerstkaart Dina!
Groetjes Nicolet