woensdag 10 november 2010

award gekregen

Deze award heb ik gekregen van Yvonne, hartstikke bedankt. Ik vind het elke keer weer gezellig en leuk je te ontmoeten bij de verschillende workshops en clubdag, dankje wel. O ja en je blog bezoek ik ook graag, met al je mooie dingen die je maakt.

Nu mag ik hem aan 5 personen verder geven, daar moet ik nog over nadenken, maar dat komt nog wel.
1: Monique,
2: Cordine,
3. Diny
4. Alina
5. Malin

En ook nog drie dingen over mezelf vertellen, wie er in geintresseerd is:
1. ik geef veel te veel geld uit aan mijn hobby,
2. ik heb veel te veel spullen (als ik al die verhuisdozen zie, die ik allemaal heb moeten slepen) ik kan zo een winkel beginnen.
3. ik ben in moment dakloos en hoop dit jaar nog in mijn nieuwe woning te wonen.

4 opmerkingen:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award, en hopelijk heb je snel weer een dak boven je hoofd

Agnes zei

Hoi Dina,
Ik heb ook wat voor je op mijn blog staan met een klein verhaaltje erbij.....
Goh meis, is het nu nog niet klaar????
Wat een ellende toch. Kun je ze niet een keer 'n goeie schop onder hun kont geven.
Loopt het nu al niet zolangzamerhand 'n half jaar uit?
Sterkte!
Liefs, Agnes

Unknown zei

hi Dina! Thank you so much for the award! That's so sweet of you!!

Have a great evening! :)

Hugs
Malin

Alina zei

dank je wel, Dina, voor deze mooie award!
groetjes, Alina