dinsdag 8 juni 2010

Sunshine

Ja, ik leef nog. Ik had het een beetje druk de laatste tijd. Eerst 2 dagen naar Nederland, op 28 mei een workshop bij Angelique, (een echte aanrader, gezellig, leuk en zeer leerzaam), daarna verf en meubels uitzoeken (ik weet eindelijk wat ik wil en een bank heb ik ook gevonden) en op zaterdag 29 mei de copic certifizieringsdag in Apeldoorn. Het kost wat, maar je krijgt er ook wat voor, zeer leerzaam.
Thuis gekomen aan het werk in huis met inpakkenen ook daar succes. Gisteren hebben mensen alle meubels van de slaapkamer opgehaald, dus ik slaap nu op de vloer, op een matras natuurlijk en ik slaap er geen seconde slechter om. Het is eigelijk wel lekker met dit warme weer, tocht lekker.
Ik had tussen door tijd om deze kaart te maken. Ik heb een sketch van Truly Scrumptious gebruikt. Hij past goed in de challenge van Stampavie end more: summer. Het papier is van Bo Bunny en de stempel is van de greetingfarm. Ingekleurd met Derwent: 070, 080, 180, 440, 510, 520, 530, 560, 570, 580, 640

Papier: Bo Bunny, Stempel: greeting farm

8 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Dina, je bent er maar druk mee! Knap dat je tussendoor ook nog tijd hebt om van die mooie kaartjes te maken. Ook deze is weer erg leuk! Succes met de challenge!
groetjes Yvonne

Anne H. zei

Your Summer-card is wonderful!
An adorable image and lovely colors.
Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
Anne :)

Agnes zei

Hoi Bezig Bijtje, mooi kaartje heb je weer gemaakt tussen de bedrijven door!
Gaat alles voorspoedig met je nieuwe onderkomen en weet je al wanneer de oplevering is? Fijn dat je al deels geslaagd bent met je nieuwe meubels.
Ik hou je andere blogje ook nog in de gaten hoor maar even geen nieuwe up-dates....

Groetjes, Agnes

diana zei

hoi,
wat een mooie kaart weer.
groetjesa diana

Annemiek zei

Wat een lekker zomerse kaart en je hebt het inderdaad erg druk zo te lezen. Sterkte met alles hoor!

*Ellen* zei

joh je hebt het er maar druk mee, en dan tussendoor nog ff zo'n prachtig vrolijk kaartje te maken, knap hoor

Chelsea zei

Hi Dina, your card brings a smile to my face. It's so pretty and cute!

Riet zei

Prachtige kaart Dina,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.