maandag 24 mei 2010

challenge nr:3

Weer 2 weken zijn voorbij op het challengeblog: Alles met en over het kleuren met Derwent en er waren weer een heleboel mooie inzendingen. Bedankt allemaal.
En dan nu de nieuwe Challenge voor de komende 2 weken:

een jongenskaart in groen
Dit is mijn bijdrage. Je kunt deze keer 2 sheets met stempels winnen, ik wilde ik kon meedoen. Dus zoek je groene spullen en doe mee.

Hier het afdrukje van dichterbij.

Papier: imaginisce, Stempels: Magnolia, Joanna Sheen

4 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wat een prachtige kaart Dina,wat een mooie kleuren.

Liefs Riet.

Thea zei

Dit kaartje is zeker COOL.
Mooi ingekleurd.

Groetjes Thea

Annemiek zei

Ik vind hem heel gaaf, lekker jungle-stoer!

Yvonne zei

Ohhhhhhhh, Dina deze vind ik echt helemaal geweldig!!! groetjes Yvonne