zaterdag 10 april 2010

he he

He, he eindelijk heb ik mijn copicsboekje klaar. Ik heb twee workshopdagen bij Angelique gedaan, over het werken met copics en ik kan het een ieder aanraden een workshop bij haar te doen. Naast dat je er veel leert, is het ook hartstikke gezellig. Aan dit boekje hebben we bij de tweede workshop dag gewerkt, maar er was nog veel te doen thuis, zoals al mijn copics er in te kleuren en de omslag van het boekje klaar te maken. Maar ik was nu pas tevreden met het resultaat van de voorkant. Ik heb er nog mijn eigen draai aangeven met het tekstlabeltje. Ik vind dit wel zeer passend voor de copics. Nu nog mijn Distress boekje klaarmaken.

4 opmerkingen:

Angelique zei

wauuuw wat heb je dat prachtig gedaan!! Vind het altijd weer super om je te zien en dat je er zo'n lange rit voor over hebt!! Heel toepasselijke tekst op het boekje hey!!

Riet zei

Wowwww Dina,wat heb je de laatste tijd prachtige kaarten gemaakt.
Mooie stempels en papier.
Echt super.

Liefs Riet.

Agnes zei

Deze ook al zo mooi!!
En ja, ben het helemaal met je eens; de workshops zijn idd leerzaam en super gezellig, en dan nog 's heerlijk thuisgebracht worden.... hihi
Maar verheug me weer op de volgende WS.
Liefs, Agnes

Yvonne zei

Hoi Dina,
Geweldig je hebt hem af! Ziet er mooi uit. Moet de mijne ook nog af maken hoor! Gisteren geweest voor het Derwent boekje, ook al zo leuk! Moet er dus inmddels al drie afmaken, hi,hi,hi... heb nog wat te doen dus.

groetjes Yvonne