woensdag 11 december 2013

winterproject

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met mijn ''winterproject''. Het denken hoe, wat en waar heeft meer tijd gekost dan het eigenlijke werk, maar met het resultaat ben ik wel tevreden,
De basis is een stuk styropor waar ik hoogte verschil in gesneden heb, maar wat een troep maakt dat.
Voor het winterlandschap heb ik 7 boompjes, 2 houten hekken, twee houten banken en een houten slee gebruikt. De lantarens heb ik met een stempel van Magnolia gemaakt, maar ik ben nog op zoek naar echte. Verder allemaal Magnolia stempels gebruikt die ik op saté prikkers geplakt heb en in het styropor  gestoken heb. Ik kan dus alles ook heel ander neer zetten
Van links naar rechts in detail. Uit de winter wonderland collectie van 2013: In the snow scarf Tilda, In the snow heart Tilda en North pool little whity.
 De iglo gemaakt naar een patroon van Sandrasscrapshop. Ik heb hem alleen meer diepgang gegeven door tussen de voor en achterkant een stuk van 3 cm te maken zo ook bij de ingang.
 Langlaufen met twee stempels uit 2008 winter collection: Tilda en Edwin skiing
 Rodelen uit 2009 so jolly Edwin on sledge
 Show the way sign en Show the way tilda hit de winter wonderland collectie van 2013

 In the snow ski tilda en baby rudolf van dit jaar en rudof uit 2011?
Uit 2012 uit a christmas story collectie: Edwin on ski en Tilda in the mountains.

 Ook in het donker ziet het er wel leuk uit.

Ik wil deze creatie meelaten doen bij:
Magnolia Down under: anything goes
Duymelot: let ist snow
Tilda's town: winter wonderland
totally Tilda:anything but a card
stamp and create with Magnolia: winter fun
Marvelous Magnolia: anything goes 


en de bus van de dag.

21 opmerkingen:

Zw@@n zei

Jeetje, Dina, wat een prachtige creatie! En wat een werk. Leuke Magnolia's heb je gebruikt.
Liefs, Wilma

Sandra zei

Wauw dat zal er gaaf uit zien zeg, op de foto is het al supers en jeetje wat een werk zeg, maar helemaal supers!!!
Groetjes Sandra

jolanda zei

super mooi dorpje.
Misschien lantaarntjes gebruiken die bij de kerstdorpjes horen, als je ze niet van papier wilt houden?

LottesCards zei

Tjee, wat een werk! Maar wat super geweldig!!! Hier zit een enorme Magnolia-fan, dus ik zit helemaal te genieten ;-) Geniet maar van je prachtige tafereel in huis, dat komt vast goed!!! Liefs Lotte

marion zei

wat supergaaf meis, knuf, Marion

Céline zei

really amazing project ! with so many characters !
thanks for playing with us at tilda's town
hugs
céline

Wilma zei

Ooh, wat een klus!!
Super gaaf gemaakt!
Liefs, Wilma

Karin zei

Wat ontzettend leuk gemaakt Dina, wat zal dat gezellig staan.
gr. Karin

Joukje zei

Wauwww.. Dina.. Wat een super leuke creatie heb je gemaakt!
Prachtig al die mooie Magnolia's, ik hou er van maar dat wist je al.
Geniet er maar lekker van.
Lieve groetjes Joukje

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een schitterend winterproject! Geweldig om te bekijken. Wat een werk maar het resultaat is zo supermooi!!
Groetjes Mirande

Suzi zei

Wow!! an amazing Winter Scene you have created Dina. Thank you for sharing this with us at Midweek Magnolias. We have a rule of no more than 4 other challenges and you forgot to link back to the blog. But your creation is very beautiful.
Hugs Suzi x

Marianne zei

Ziet er beeldschoon uit.
Wat een werk.
Liefs, Marianne

Sandra's Scrapsels zei

Oooh wowww Dina!!
Wat een kunstwerkje heb je gemaakt! Echt een schitterend winters tafereeltje hoor!
Hartstikke leuk dat 'mijn' iglootje er een mooi plaatsje heeft gekregen en super bedankt voor de link!

Groetjes, Sandra

Marja B. zei

Wow, Dina, wow! So much work and such a beautiful project!

Riet Kamstra zei

Prachtig DIna, een super mooi winters tafereeltje! Leuk en bedankt, dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town.
Groetjes,
Riet

Babi Kind zei

WOW this is an amazing creation!!!
I just love the scene and the beautiful images.Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs Barbara

Annie zei

what a fabulous festive project! it must have taken you ages!
hugs, annie x

Liz's creative corner zei

Wow awesome scene, fab use of the images and love the benches etc, thanks so much for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

Jenny zei

Wow beautiful! Thank you so much for sharing with us at Totally Tilda. jen xx

Chantal zei

Wat een geweldig mooie creatie en supergave details! Bedankt voor je deelname aan onze Duymelot maandwedstrijd! Succes! Lieve groetjes, Chantal

Barbara GR zei

Oh... woow!!!! What a stunning scene!!! All is perfect.. looks like real!I love it! Thank you for sharing it with us at LHOSM Challenge!
Happy New Year!
Hugs, Barbara GR